اعلام نتایج انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی البرز
کد خبر: 3993970
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

اعلام نتایج انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: با برگزاری انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل قرآنی استان، منتخبان مشخص شدند.

اعلام نتایج انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از تشکیل مجمع اتحادیه قرآنی استان خبر داد و گفت: این مجمع با حضور 53 مؤسسه از 89 مؤسسه قرآنی روز پنج‌شنبه، چهارم شهریورماه در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد.

وی افزود: از بین نامزدهای هیئت مدیره آقایان دهقاندار با 31 رأی، مقیم بیگی با 28 رأی و خانم‌ها قمی، پورمختار و نو فلاح با 22 رأی و در حوزه بازرسی هم خانم‌ها ستوده با 35 رأی و ترابی با 32 رأی انتخاب شدند.

ملازاده در پایان با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره که روز یکشنبه، هفتم شهریورماه برگزار شد، گفت: این جلسه برای انتخاب رئیس و نائب هیئت مدیره و مدیرعامل در دفتر اتحادیه برگزار شد که در این جلسه ناهید نوفلاح به‎عنوان هیئت مدیره، زهرا قمی به‌عنوان منشی هیئت مدیره، محمود مقیم‌بیگی به‌عنوان نائب رئیس هیئت مدیره، محمود دهقاندار به‌عنوان عضو هئیت مدیره و فرخ‌لقا پورمختار به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه‌های قرآنی البرز انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha