مساجد در ایام محرم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند
کد خبر: 3991220
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

مساجد در ایام محرم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طی چند شب گذشته برگزاری مراسم محرم شاهد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مساجد بودیم.

حجت‎‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برپایی مراسم محرم، اظهار کرد: طی چند شب گذشته برگزاری مراسم محرم شاهد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مساجد بودیم.

وی افزود: امیدواریم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد کنترل ویروس کرونا باشیم و در این ایام شاهد رعایت بیش از ۹۰ درصدی مساجد و هیئت‌های مذهبی درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: امیدواریم همانگونه که موازین بهداشتی از سوی مسجدی‌ها و هیئتی‌ها رعایت می‌شود از سوی سایر گروه‌های مردم نیز رعایت شود چرا که این ویروس تهدیدی به شمار می‌آید و باید جداً از سوی مردم جدی گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عمل به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: با اطاعت از مقام معظم رهبری، مراسم مذهبی ماه‌های محرم و صفر و حتی سایر مناسبت‌های دیگر را با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم تا شاهد کاهش ابتلا مردم به این بیماری باشیم.

انتهای پیام
captcha