موکب‌های سلامت به جای ایستگاه‌های صلواتی در کرمانشاه برپا شدند
کد خبر: 3990144
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

موکب‌های سلامت به جای ایستگاه‌های صلواتی در کرمانشاه برپا شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، در محرم امسال موکب‌های سلامت به جای ایستگاه‌های صلواتی فعال شدند و این موضوع به هیئت‎‌های مذهبی اعلام شده است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برپایی موکب‌های سلامت به جای ایستگاه‌های صلواتی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: بر طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، احداث و ایجاد ایستگاه صلواتی در خیابان و معابر شهر و روستا نخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا از مردم و عزاداران می‌خواهیم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کمک کنند تا مراسم عزاداری این ایام به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: براساس هماهنگی انجام شده با دستگاه‌های مختلف، مراسم عزاداری هیئت‌های استان در فضای باز برگزار می‌شود و عملکرد هیئت‌ها نیز توسط گروه‌های بازرسی اداره تبلیغات اسلامی ارزیابی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: هیئت‌های مذهبی باید در عزاداری‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی با مسئولات هیئت‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha