خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی‌بخشی به جامعه هستند
کد خبر: 3989293
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
استاندار هرمزگان:

خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی‌بخشی به جامعه هستند

استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران به واقع طلایه‌داران آگاهی‌بخشی به جامعه هستند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان، امروز، 17 مردادماه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه، فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت و از تلاش‌های تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان هرمزگان، تشکر و قدردانی کرد.

در متن پیام استاندار هرمزگان آمده است:

«هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است که شجاعانه در راه انجام وظیفه مهم خبرنگاری و اطلاع‌رسانی، جان خود را فدا نمود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اين شهيد بزرگوار الگويی برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در جمهوری اسلامی ايران است تا این‌چنین شجاعانه و فداكارانه در راه آگاهی رساندن به مردم گام بردارند.

خبرنگاران به عنوان نمايندگان افكار عمومی، چشم بينا و گوش شنوای جامعه هستند كه با كوشش مجدانه مطالبات مردم را در رسانه‌ها انعكاس می‌دهند و با بیان نقدهای منصفانه و تحلیل‌های دقیق و مبتنی بر واقعیت، در راه رفع مسائل و مشکلات جامعه، یاری گر مردم و مسئولان هستند.

در دوران امروز كه به عنوان عصر ارتباطات نام گرفته، رسانه‌ها نقش مؤثری در توسعه و پيشرفت جوامع بر عهده دارند و خبرنگاران كه وظيفه توليد و انتشار محتوا را بر عهده دارند، ركن اصلی رسانه‌ها محسوب می‌شوند و در سراسر کشور و از جمله در استان هرمزگان، شاهد تلاش گسترده و کوشش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران در راه اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف با استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی هستیم.

خبرنگاران به واقع طلایه‌داران آگاهی بخشی به جامعه‌اند كه با قلم خود مردم را از رويدادها مطلع می‌سازند و از سوی ديگر با رصد مسائل موجود در جامعه، مشكلات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند تا برای آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با قدردانی از تلاش‌های آنان به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا که علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌ها، در آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مردم نقش بی‌بدیلی داشتند، امیدوارم در راه انجام رسالت مهم خود با وفاق و همدلی بیشتر، روز به روز موفقیت‌های بیشتری را تجربه نمایند.»

انتهای پیام
captcha