پیام تبریک استاندار گلستان به مناسب روز خبرنگار
کد خبر: 3989192
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسب روز خبرنگار

استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، هفته و روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

ارسالی یکشنبه//خبرنگار، پرچمدار آگاهی بخشی و تسریع بخش توسعهبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان متن کامل پیام هادی حق شناس، استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عصر حاضر از نگاه بسیاری از صاحب نظران عصر رسانه، خبر و اطلاع رسانی است و خبرنگاران به عنوان پرچم داران شفاف سازی و آگاهی بخشی محسوب می‌شوند.

خبرنگاران همواره توانسته اند با نقد سازنده و بیان مشکلات به جامعه و مدیران در مسیر رشد و توسعه کمک کنند.

شاید اگر تلاش خبرنگاران و رسانه‌ها نبود بسیاری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رفع نمی‌شد و بی تردید رسانه‌ها و مطبوعات به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی می‌توانند سرعت حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه افزایش دهند.

گلستان به‌عنوان نگارستان ایران سابقه سِترگی در عرصه خبرنگاری داشته و امروز نیز بسیاری از فرزندان این استان در عرصه خبری کشور و استان به اطلاع رسانی و افتخار آفرینی در عرصه رسانه می‌پردازند.

بی تردید در روزگار پاندمی ویروس کرونا اگر زحمات، خدمات و همراهی خبرنگاران نبود وضعیت شیوع و ابتلا به ویروس کرونا بسیار حاد‌تر شرایط فعلی بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ۱۷مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه در گلستان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با تلاش و همراهی خبرنگاران استان و انتقادات سازنده آنان بتوانیم شاهد تسریع در پیشرفت و توسعه استان باشیم.»

انتهای پیام
captcha