خدمت‌رسانی جهادی و صادقانه؛ مهمترین شاخصه شبکه بهداشت سمنان
کد خبر: 3988930
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
نماینده ولی فقیه در سمنان بیان کرد:

خدمت‌رسانی جهادی و صادقانه؛ مهمترین شاخصه شبکه بهداشت سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عملکرد مدافعان سلامت استان را ایثارگونه برشمرد و گفت: خدمت‌رسانی جهادی و صادقانه مهمترین ویژگی شبکه بهداشت و درمان استان در دوران کرونا بوده است.

خدمت‌رسانی جهادی و صادقانه مهمترین شاخصه شبکه بهداشت سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، 16 مرداد در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به رشادت‌های شبکه بهداشت و درمان در دوران کرونا، گفت: عملکرد مدافعان سلامت ایثارگونه بوده است.

وی با بیان اینکه خط مقدم جهاد در حال حاضر مقابله با کرونا است، افزود: مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا ویروس با رشادت و ازخودگذشتگی برای حفظ جان مردم شبانه‌روز در عرصه خدمت حاضر بودند.

امام‌جمعه سمنان ادامه داد: مدافعان سلامت استان در خط مبارزه با کرونا ویروس، حامی مردم و بیماران بودند که این اقدام یک کار بزرگ جهادی است که در این راستا ایثار شبکه بهداشت و درمان موجب سربلندی آنان در آزمون خدمت‌ رسانی صادقانه به جامعه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این استان پیشرو در تزریق واکسن علیه بیماری کروناویروس بوده است، یادآور شد: از زمان اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا، حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای سمنان خدمات سلامت و بهداشت ارائه شده است.

دانایی با تأکید بر اینکه بیماری کرونا نباید مانع توسعه شود، اظهار کرد: شیوع بیماری ویروس کرونا و درگیری حوزه سلامت با این بیماری، توسعه، ساخت و تکمیل پروژه‌ها متوقف نشده و هم‌اکنون ۵۰ پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی، رفاهی، دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی استان آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه، با تزریق و ثبت چهار هزار و ۳۰۱ دوز واکسن کووید ۱۹ در مراکز و مجموعه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان رکورد میزان تزریق این واکسن شکسته شد، افزود: متأسفانه برخی از افراد در سطح جامعه پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه را رعایت نمی‌کنند و علاوه بر سلامت خود، سلامت اطرافیان و مردم را به خطر می‌اندازند.

به گفته وی، لازم است ائمه جمعه که محبوبیت زیادی در بین مردم دارند، بیش از پیش حوزه سلامت را یاری کرده و بر این امر مهم تأکید کنند.

انتهای پیام
captcha