۴۸۷ ابتلای جدید به کرونا در لرستان / ۱۹۹۲ نفر فوت کردند
کد خبر: 3987777
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

۴۸۷ ابتلای جدید به کرونا در لرستان / ۱۹۹۲ نفر فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۴۸۷ نفر به کرونا مبتلا شدند و پنج نفر جان باختند که با احتساب فوتی‎های جدید تاکنون یک هزار و ۹۹۲ نفر در این استان بر اثر ابتلای به کرونا جان باخته‌اند.

۴۸۷ مبتلای جدید به کرونا در لرستان / ۱۹۹۲ نفر فوت کردندبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ۱۰ مردادماه در تشریح وضعیت کرونا در لرستان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته در لرستان پنج نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

وی افزود: با این حساب تعداد جان‌باختگان مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در لرستان تاکنون به یک هزار و ۹۹۲ نفر رسیده است.

نیکبخت تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی شبانه‌روز گذشته در لرستان را نیز ۴۸۷ نفر اعلام و تصریح کرد: تاکنون ۱۳۳ هزار و ۱۳۴ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی هستند، گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی که در دهم مردادماه اعلام شد، شهرستان‌های خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسه، دلفان، کوهدشت، الیگودرز، ازنا، دورود و چگنی و بروجرد همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha