حضور بانوان در عرصه پیشرفت مؤلفه‌های بسیاری دارد
کد خبر: 3986861
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

حضور بانوان در عرصه پیشرفت مؤلفه‌های بسیاری دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به طرح نهضت پیشرفت بانوان، گفت: حضور بانوان در عرصه پیشرفت مؤلفه‌های بسیاری دارد و در این مسیر بهره‌گیری از ظرفیت و خودباوری مؤثرترین مقوله مربوط به نهضت پیشرفت است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست تجلیل از بانوان فرهیخته فعال در عرصه فرهنگ استان کرمانشاه امروز، ۵ مردادماه در محل سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور بانوان فعال در عرصه فرهنگ و اعضای «طرح نهضت پیشرفت بانوان» در استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: حضور بانوان در عرصه‌های پیشرفت مؤلفه‌های فراوانی دارد که از جمله آن‌ها در عرصه تربیت، تبلیغ، آسیب‌های اجتماعی، محصولات و خدمات فرهنگ‌مدار است که باید تعریفی جامع از ظرفیت بانوان در این خصوص انجام گیرد.

وی با تأکید بر ورود بانوان به عرصه‌های مختلف گفتمان‌سازی، افزود: باید سطح تحلیل بانوان فرهیخته ارتقا یافته و این امر با پشتیبانی از جمله آموزش و توانمندسازی امکان‌پذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بانوان فرهیخته باید با بررسی مسائل مختلف استان برای ارتقاء سطح فرهنگی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار کرد: هویت‌بخشی بانوان با بهره‌گیری از ظرفیت خودباوری ممکن می‌شود و خودباوری مهم‌ترین مقوله‌ای است که در طرح نهضت پیشرفت دنبال می‌شود.

وی تأکید کرد: بانوان فرهیخته فعال باید راه‌کار‌های مختلف مربوط به استان خود را بررسی و برای رفع مشکلات مختلف جامعه خود تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اهداف طرح نهضت پیشرفت بانوان، افزود: باید برای بانوان برای طراحی اتفاقات فرهنگی تفاوت ایجاد کنیم و دایره فعالیت‌های فرهنگی را گسترش دهیم که این امر نیاز روز جامعه است.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: قدرت گفتمان‌سازی بانوان مهم و اساسی است و باید این اصل مهم مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که بانوان نقش مهمی در شکل‌گیری آینده جامعه و سبک زندگی افراد دارند.

وی عنوان کرد: بدون شک بانوان نظرات و نکات ارزنده‌ای دارند که باید با نگاهی ویژه به آن بنگریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بانوان تأثیرگذار می‌توانند منشأ اثر باشند، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بانوان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره بگیریم.

یادآور می‌شود، در پایان از بانوان فعال در عرصه فرهنگی و اعضای طرح نهضت پیشرفت بانوان در استان تجلیل شد. در این نشست همچنین از بهناز لیلیان، از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه به‌منظور فعالیت در عرصه فرهنگی جمعیت بانوان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha