بازدید رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از مؤسسات قرآنی الیگودرز
کد خبر: 3986203
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

بازدید رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از مؤسسات قرآنی الیگودرز

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در بازدید از مؤسسات قرآنی الیگودرز با اشاره به فعالیت ۷۰ حافظ قرآن کریم در شهرستان الیگودرز، گفت: این حافظان از ۱۰ تا ۳۰ جزء قرآن کریم را حفظ کرده‌اند.

بازدید رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از مؤسسات قرآنی الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز، سوم مرداد در جریان بازدید از مؤسسات قرآنی شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: این شهرستان علاوه‌ بر داشتن استعدادهای قرآنی مستعد برگزاری برنامه‌ها، مسابقات و جشنواره‌های قرآنی است و توانایی میزبانی مسابقات قرآنی را دارد.

وی با اشاره به اینکه چندین مؤسسه فعال قرآنی در الیگودرز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند، افزود: در شهرستان الیگودرز بیش از ۷۰ حافظ قرآن کریم وجود دارد که از 10 جزء به بالا مشغول حفظ قرآن یا در حال تدریس هستند.

جعفرپور، عمده درخواست فعالان قرآنی الیگودرز را حمایت مالی، تجهیزات و برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان قرآنی شهرستان دانست و گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم درخواست‌های مؤسسات قرآنی الیگودرز اجرایی می‌شود.

گفتنی است، در جریان این بازدید از حافظ کل قرآن کریم شهرستان الیگودرز تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha