مهلت ارسال آثار به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی تمدید شد
کد خبر: 3985146
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

مهلت ارسال آثار به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی تمدید شد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تمدید مهلت ارسال آثار مؤسسات قرآنی البرز به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی تا 10 مردادماه سال جاری خبر داد.

مهلت ارسال آثار به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی تمدید شد

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از تمدید مهلت ارسال آثار مکتوب و فضای مجازی تولید شده توسط مؤسسات قرآنی تا 10 مردادماه سال جاری از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خبر داد.

وی افزود: این امر با هدف حمایت و رونق‌بخشی تولید آثار مؤسسات قرآنی توسط اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی انجام می‎‌شود و مؤسسات قرآنی استان می‌توانند تا تاریخ یاد شده آثار مکتوب و فضای مجازی تولید شده خود را ارسال کنند.

این مسئول تصریح کرد: اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با هدف حمایت از طیف گسترده‌تری از مؤسسات مهلت ارسال آثار را تمدید کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: مژسسات قرآنی البرز که علاقه‌مند به شرکت در این طرح هستند می‌توانند آثار خود را به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی به نشانی تهران، خیابان سمیه، تقاطع خیابان استاد نجات الهی، پلاک ۲۴۱، طبقه ۳، واحد ۷ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha