همکاری هیئت‌های مذهبی ارومیه با ستاد مبارزه با کرونا
کد خبر: 3984931
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

همکاری هیئت‌های مذهبی ارومیه با ستاد مبارزه با کرونا

رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا هیئت‌های مذهبی ارومیه با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ضدعفونی و پخش بسته‌های کمک‌ معیشتی همکاری کرده و بیشتر فعالیت‌های خود را به فضای مجازی اختصاص دادند.

ارسالی امروز ا همکاری هیئت‌های مذهبی ارومیه  با ستاد مبارزه با کرونا به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام احمد علی‌پور، رئیس سابق تبلیغات اسلامی ارومیه، ۲۷ تیرماه، در آیین تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه، اظهار کرد: از وظایف اصلی تبلیغات اسلامی، اعزام روحانی به مناطق مختلف بوده که حدود ۵۰۰ روحانی مستقر در ارومیه داریم که در مناسبت‌های مختلف مانند ماه مرم، رمضان و ... به مناطق هدف اعزام شدند.

وی افزود: اعزام و سرکشی در مناسبت‌ها به‌صورت مرتب انجام شده و ۱۲  کانون فرهنگی و تبلیغی دایر است که به‌صورت هماهنگ به وظایف خود عمل می‌کنند و چهار انجمن اسلامی داریم که دو انجمن فعال است و ۸۵۰ هیئت مذهبی دارای کد هیئت و صلاحیت وجود دارد.

حجت‌الاسلام علی‌پور بیان کرد: مؤسسات وابسته به مداحان و نهادهای قانونی هماهنگی ایجاد شده و به‌صورت مشارکتی برنامه‌هایی را اجرا کردیم و از آغاز شیوع بیماری کرونا هیئت‌های مذهبی با ستاد کرونا در ضدعفونی و پخش بسته‌های کمک‌ معیشتی همکاری کرده و بیشتر فعالیت‌های خود را به فضای مجازی اختصاص دادند.

وی گفت: بیشتر همکاران به دلیل کمبود امکانات و بودجه و اعتبار به‌صورت جهادی کار کردند و از نهادها و ارگان‌های مرتبط انتظار کمک و یاری داریم.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، سرپرست جدید تبلیغات اسلامی ارومیه، در این مراسم، اظهار کرد: تمام موفقیت‌های تبلیغات اسلامی در گرو زحمت‌های همکاران بوده و مدیر در حاکمیت دینی طبق چهار چوب قانونی وظایفی دارد که باید به آن‌ها عمل کند.

وی افزود: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی، بنیاد نهاده شده است.

سرپرست تبلیغات ارومیه بیان کرد: ما باید با همکاری هم در جهت خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های جامعه اسلامی گام برداشته و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی را پیش ببریم و باید تمام تلاش خود را با دیدگاه و برنامه‌ریزی جدید وظایف خود را به نحوشایشته به انجام برسانیم.

انتهای پیام
captcha