کمک 100 میلیون تومانی حامی کرجی به فرزندان محسنین
کد خبر: 3984835
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

کمک 100 میلیون تومانی حامی کرجی به فرزندان محسنین

حامی کرجی در اقدامی خیرخواهانه مبلغ 100 میلیون تومان برای تأمین ودیعه مسکن فرزندان محسنین اهدا کرد.

کمک 100 میلیون تومانی حامی کرجی به فرزندان «محسنین»

رضا لشینی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند، تلاش می‌کند، گفت: این نهاد در تلاش است در کنار هم‌افزایی با گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع موجود و همچنین همراهی و مشارکت خیرین، شرایط تأمین سرپناه مناسب را مرتفع کند.

وی افزود: در حال حاضر دو هزار و 580 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد شهرستان کرج هستند که توسط  14 هزار حامی حمایت می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت ‌بانکی اختصاصی، وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، گفت: از ابتدای سال بیش از شش میلیارد و 900 میلیون تومان توسط حامیان کرجی به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

لشینی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهد، بیان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند برای رفع مشکلات سایر ایتام و فرزندان محسنین با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha