وبینار «پیراستگی جان و آراستگی تن» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3984812
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

وبینار «پیراستگی جان و آراستگی تن» در کردستان برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان از برگزاری وبینار آموزشی «پیراستگی جان و آراستگی تن» در کردستان خبر داد و گفت: این وبینار به مناسبت هفته حجاب و عفاف امروز، ۲۷ تیرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

روشن خوشنوازی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حفظ فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند حرکتی پویا و هدف‌مند است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب نیازمند آموزش مؤثر و مبتنی بر یافته‌های علمی است،افزود: در این راستا برگزاری نشست‌های تخصصی حضوری و مجازی و بیان ابعاد و زوایای مختلف حفظ حجاب و پوشش ظاهری و تأثیر آن بر رشد و توسعه فردی و جمعی می‌توان گام اساسی برای آموزش در این عرصه باشد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان از برگزاری وبینار «پیراستگی جان و آراستگی تن» در دانشگاه کردستان خبر داد و بیان کرد: این وبینار آموزشی به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب امروز، 27 تیرماه ساعت 17 عصر به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این وبینار آموزشی با مدیریت دکتر شرافت کریمی برگزار می‌شود و دکتر نعمت‌الله عزیزی، دکتر رویا حفیدی و دکتر مهدی زمستانی در آن به سخنرانی می‌پردازند.

خوشنوازی گفت: در این نشست اساتید دانشگاهی در موضوعات ابعاد و آثار تربیتی پوشش، پوشش از نگاه بهبود مسیحیت و اسلام و ابعاد روانشناختی پوشش به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این وبینار آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: https://meet.uok.ac.ir/ch/uni.cuhture آدرس شرکت در این وبینار آموزشی خواهد بود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان از برگزاری مسابقه پیامکی در حاشیه این وبینار آموزشی خبر داد و گفت: در فراخوان این نشست یک مسابقه پیامکی تدوین و طراحی شده بود که علاقمندان تا قبل از ساعت شروع وبینار باید پاسخ‌های صحیح خود را به این نشست ارسال کنند.

وی افزود: در این مسابقه پیامکی دو سؤال با موضوع من به نوع پوشش خود حساس هستم زیرا ... و من به نوع پوشش به عنوان امری شخصی می‌نگرم و معتقدم با موضوع دیگری در ارتباط نیست زیرا ... مطرح شده که شرکت‌کنندگان باید ضمن موافقت با گزینه مورد نظر در چند سطر دلیل خود را خواهند آورد.

خوشنوازی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه پیامکی باید پاسخ‌های خود را همراه با مشخصات فردی به شماره 10008230 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha