پایگاه‌های اجتماعی از ظرفیت بانوان در امر تبلیغ بهره بگیرند
کد خبر: 3984150
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

پایگاه‌های اجتماعی از ظرفیت بانوان در امر تبلیغ بهره بگیرند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به راه‌ندازی طرح نهضت بانوان در استان، گفت: امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی باید از ظرفیت بانوان در امر تبلیغ بهره بگیرند و در این مسیر می‌توانند از حوزه علمیه بانوان استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز، ۲۳ تیرماه در کارگاه آموزشی روحانیون پایگاه‌های اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار کرد: مساجد استان باید محور انجام کار‌های فرهنگی باشند و موضوعات فرهنگی و دینی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش امامان محله و روحانیون در پایگاه‌های اجتماعی، افزود: امامان محله و روحانیون باید محور هماهنگی انجام کار‌های دینی باشند و با این محور به رفع مشکلات مردم در محلات بپردازند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: باید در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد بیشتر تلاش کنیم چرا که دشمنان نظام برای مقابله با انقلاب به جنگ نرم روی آورده و فتنه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به برخی وظایف امامان محله، اظهار کرد: امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی روشنگری و بصیرت‌افزایی کنند.

وی در پایان به راه‌ا‌ندازی طرح نهضت بانوان در استان اشاره کرد و گفت: امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی باید از ظرفیت بانوان در امر تبلیغ بهره بگیرند و در این مسیر می‌توانند از حوزه علمیه بانوان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha