بروجرد برگزیده مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت لرستان شد
کد خبر: 3983615
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
در بخش دانش‎آموزی و فرهنگیان؛

بروجرد برگزیده مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت لرستان شد

شهرستان بروجرد رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزان و فرهنگیان استان لرستان را کسب کرد.

بروجرد؛ برگزیده مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت دانش‎آموزی و فرهنگیان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، در مراسمی که با حضور احسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان، محمد کاوند، معاون پرورشی، کارشناسان اقامه نماز و گزینش و کارشناسان قرآن، امروز، ۲۱ تیرماه در شهرستان بروجرد برگزار شد، از فرهنگیان و دانش‌آموزان حائز رتبه اول تا سوم مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل شد.

احسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در این مراسم گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، شهرستان بروجرد در بین شهرهای استان بیشترین رتبه را در مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‎آموزی و فرهنگیان کسب کرد و در مجموع رتبه اول استان را در مسابقات مذکور به‌دست آورد.

یادآور می‌شود، در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دانش‎آموزی لرستان تعداد ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که پس از داوری همکاران در این مرحله، مرحله شهرستانی به‌صورت مجازی برگزار و تعداد سه هزار دانش‌آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

در مرحله استانی در نهایت ۳۴۹ نفر رتبه‌های اول تا سوم هر رشته تعیین و اطلاع‌رسانی شدند که از بین آنها نفرات اول در هر رشته به مرحله کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha