خانواده شهدا چراغ راه هستند
کد خبر: 3982785
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

خانواده شهدا چراغ راه هستند

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی با مأموریت‌های متنوعی مواجه هستند و در این راستا جدا از امکانات و تجهیزات به دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا نیازمندند.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار محمدعلی نوری‌نژاد، معاون هماهنگ‌کننده ناجا امروز، 17 تیرماه در سفر به فارس و در دیدار با خانواده شهید والامقام سرباز وظیفه «عزیزالله اورنگی‌نژاد» در شهرستان مرودشت گفت: این شهید بزرگوار در منطقه دهلران به شهادت رسیده است، جبهه‌ای غریبانه که رزمندگان اسلام آنجا ماندند و جنگیدند و بسیاری از آنان به مانند این شهید عزیز در آن منطقه به فیض عظیم شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های ناجا سخت و دشوار است، افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی با مأموریت‌های متنوعی مواجه هستند و در این راستا جدا از امکانات و تجهیزات به دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا نیازمندند.

نوری‌نژاد با اشاره به اینکه خدمت خانواده‌های معظم شهدا رسیدن و ادای احترام به آنان برای ما بسیار مفید است، افزود: شهدا چراغ راه هستند و امیدواریم در این دنیا که وسوسه‌های فراوانی دارد، راه را گم نکنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: هدف از دیدار با خانواده گرانقدر شهدا این است که با حضور در منزل این عزیزان و مشاهده عکس‌های مبارک آنان بدانیم که یک زمان جوانی از این خطه برای اینکه از نظام، انقلاب و ناموس کشور دفاع کند به جبهه‌های حق علیه باطل رفته است و می‌دانیم که اگر این عزیزان نبودند، چه اتفاقاتی برای همه ما می‌افتاد.

وی در پایان به صحبت‌های خانواده معظم شهید گوش فرا داده و ضمن صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان، از خانواده معظم این شهید بزرگوار خواست برای کارکنان نیروی انتظامی دعا کنند تا در مسیر تأمین امنیت جامعه موفق باشند.

در ادامه، اعضای خانواده این شهید والامقام ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون هماهنگ کننده ناجا و هیأت همراه در منزل شهید، از اقدامات نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کردند که خداوند متعال پاداش مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی را ادا کند.

یادآور می‌شود، شهید والامقام سرباز وظیفه عزیزالله اورنگی‌نژاد در سال 1365 در جنگ تحمیلی و در منطقه دهلران به فیض عظیم شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام
captcha