تعداد فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌غربی به ۴۷۸۶ نفر رسید
کد خبر: 3982751
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

تعداد فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌غربی به ۴۷۸۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: از میان افراد مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در ارومیه جان خویش را از دست دادند که با احتساب این افراد مجموع فوتی‌های کرونا در استان به چهار هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

ارسالی/ تعداد فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌غربی به ۴۷۸۶ نفر رسیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ۱۷ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد افراد بستری شده مبتلا به کرونا در سطح استان به ۶۳۷ نفر رسیده که نسبت به اوایل هفته ۷۹ نفر افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد بیمار ۱۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که ۳۱ نفر از آنها به دلیل وخیم بودن شرایط جسمانی‌شان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در یک شبانه‌روز گذشته ۳۱۳ نفر در سطح استان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ارومیه با ۵۲ کرونایی بیشترین تعداد را داشته است.

وی عنوان کرد: از میان افراد مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در ارومیه جان خویش را از دست دادند که با احتساب این افراد مجموع فوتی‌های کرونا در استان به چهار هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

آقازاده تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک تبدیل وضعیت نارنجی ارومیه به قرمز در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام
captcha