دوره آموزش قرآن ویژه مربیان زندان‌های لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3981838
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان:

دوره آموزش قرآن ویژه مربیان زندان‌های لرستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوره‌های تقویتی قرآنی ویژه مربیان قرآنی زندان‌های استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزش قرآن ویژه مربیان زندان‌های لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این اداره‌کل، اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی ویژه مربیان و زندانیان زندان‌های استان لرستان مشارکت دارد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های تقویتی ویژه مربیان قرآنی فعال در زندان‌های استان لرستان، بیان کرد: این دوره‌ها با بهره‌گیری از اساتید ممتاز استان لرستان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفرپور بر لزوم به‌روز کردن اطلاعات و آموزش‌های نوین قرآنی برای مربیان تأکید کرد و افزود: باید از آموزش‌های جدید و خلاقانه برای آموزش و تبیین آموزه‌های قرآنی استفاده شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه اعتقادات مذهبی و انس با قرآن در نقش بازدارندگی و پیشگیرانه دارد، اظهار کرد: بهره‌گیری از معارف قرآنی و همچنین برگزاری مستمر دوره‌های قرآنی ویژه مددجویان زندان‌های استان می‌توان علاوه بر تقویت اعتقادات از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد که در این راستا اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان آمادگی برگزاری هرگونه دوره فرهنگی، قرآنی و بصیرتی را دارد.

انتهای پیام
captcha