اعلام نتایج مرحله اول شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ البرزی
کد خبر: 3981714
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

اعلام نتایج مرحله اول شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ البرزی

نتایج مرحله اول آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ کریم هزمان با سراسر کشور در استان البرز اعلام شد.

اعلام نتایج مرحله اول شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ البرزی

جواد ملازاده، مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نتایج مرحله اول آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ کریم هزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز اعلام شد.

وی گفت: شرکت‌کنندگانی که در مرحله اول این آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت تلاوت یا لینک https://bpms.telavat.com/?eyJtSWQiOiIzMDAwMTgiLCJ۰SWQiOjAsImlzTGciOiIxIn با وارد کردن کدملی خود از نتایج مرحله اول آزمون فوق اطلاع پیدا کنند.

این مسئول یادآور شد: در این مرحله از آزمون شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ کریم که روز جمعه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار شد، 191 نفر شرکت کردند که البته آمار قبولی استان در این مرحله در روزهای آتی به‌صورت قطعی اعلام می‌شود.

ملازاده بیان کرد: معتبرترین مدرک حفظ قرآن در کشور توسط این آزمون اعطا می‌شود و هر حافظی بتواند نصاب تعیین شده را در آزمون به‌دست آورد، حائز دریافت مدرکی در پنج مقطع دیپلم، فوق دیپلم، کارشناس، کارشناسی ارشد تا دکتری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha