نمایشگاه خیابانی «نه به اعتیاد» در پناه‌آباد اردبیل برپا شد + فیلم
کد خبر: 3981623
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

نمایشگاه خیابانی «نه به اعتیاد» در پناه‌آباد اردبیل برپا شد + فیلم

به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه خیابانی «نه به اعتیاد» با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی توسط کانون بهداشت روان «ذهن آرا» و اداره تسهیل‌گری محلات حاشیه شهر اردبیل برپا شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه خیابانی «نه به اعتیاد» با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی توسط کانون بهداشت روان «ذهن آرا»، انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد «فتوح» اردبیل و دفتر تسهیل‌گری محله پناه آباد، ۱۱ تیرماه، در محله پناه‌آباد اردبیل برپا شد.

بهترین راه مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و آگاه‌سازی جامعه از خطرات و مضرات اعتیاد است به همین دلیل عوارض استفاده از انواع مواد مخدر در بعد جسمی و روانی شخص و هم بر جامعه(فقر، طلاق، بیماری و ...) در معرض نمایش قرار گرفت.

در این نمایشگاه خیابانی، آموزش‌های حضوری توسط مدرس و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی به مراجعین داده شد و به سوالات مختلف هر کدام پاسخ داده و توزیع پمفلت و بروشور و ماسک به افراد متقاضی انجام شد.

استفاده از شعار‌هایی مانند نه به اعتیاد، یاریگر هم باشیم و برگزاری مسابقه مارپله در بین کودکان مراجعه کننده به نمایشگاه و اهدای جوایزی مثل کتاب و لوازم تحریر از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود.

انتهای پیام
captcha