فوت ۹ بیمار کرونایی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3981337
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
در ۲۴ ساعت گذشته؛

فوت ۹ بیمار کرونایی در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۴ هزار و ۷۶۳ نفر رسید.

ارسالی امروز| فوت ۹ بیمار کرونایی در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۴ هزار و ۷۶۳ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۲۲۲ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۵۶۷ تن شد.

آقازاده بیان کرد: هم‌اکنون ۳۰۴ نفر مشکوک به بیماری بوده و ۱۲۵ تن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۲۵ نفر با ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۱۸۰ هزار و ۴۲۰ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شهرستان‌های پلدشت، شوط، چایپاره، اشنویه، تکاب، پیرانشهر، نقده،مهاباد و سردشت زرد هستند و شهرستان‌های ماکو، خوی، سلماس، ارومیه، میاندوآب، بوکان، میاندوآب، چالدران و شاهین‌دژ نیز به رنگ نارنجی است.

وی گفت: هم‌اکنون در آذربایجان‌غربی هیچ شهری به رنگ قرمز نیست و سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد. 

آقازاده اظهار کرد: ۶ نفر در ارومیه و در پیرانشهر، خوی و اشنویه ۱ نفر جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و ارومیه با ۴۲ نفر، خوی ۳۰ تن و بوکان با ۹ نفر بیشترین بستری را دارند. 

انتهای پیام
captcha