بهره‌مندی ۵ هزار زندانی لرستانی از آموزش‌های عمومی قرآن
کد خبر: 3981145
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
طی نیم سال اول؛

بهره‌مندی ۵ هزار زندانی لرستانی از آموزش‌های عمومی قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: دوره‌های آموزش عمومی قرآن ویژه پنج هزار زندانی این استان از هفته آینده به‌طور رسمی آغاز می‌شود.

بهره‌مندی ۵ هزار زندانی لرستان از آموزش‌های عمومی قرآنحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه و برگزاری جلسه مشترک با سازمان زندان‌های استان لرستان، اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه دوره آموزش عمومی قرآن ویژه پنج هزار زندانی استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح آموزش عمومی زندانیان استان لرستان از هفته آینده به‌طور رسمی آغاز می‌شود، ادامه داد: این طرح ویژه شش‌ ماهه اول سال است که علاوه بر آموزش‌های عمومی قرآن، کلاس‌های جانبی فرهنگی و مذهبی نیز در کنار آن برگزار می‌شود.

جعفرپور با اشاره به اینکه ظرفیت اساتید بومی در این دوره‌ها استفاده می‌شود، افزود: آموزش‌های عمومی قرآنی این دوره شامل آموزش عمومی قرائت و آموزش عمومی مفاهیم در سطوح یک تا سه خواهد بود که در پایان دوره مدرک آموزشی به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان از آمادگی برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه زندانیان استان خبر داد و گفت: بعد از شناسایی و احصای ظرفیت‌های قرآنی توسط اداره‌کل زندان‌های استان، مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه زندانیان برگزار خواهد شد که برنده شدن در این مسابقات دارای امتیازات مثبت برای این افراد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha