کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز کودکان استثنایی در الشتر
کد خبر: 3979725
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز کودکان استثنایی در الشتر

کلنگ واحد آموزشی ۳ کلاسه از سوی ماهرو‌زاده خَیر مدرسه‌ساز در بخش فیروزآباد شهرستان الشتر بر زمین زده شد.

کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز کودکان استثنایی در الشتربه گزارش ایکنا از لرستان، کلنگ واحد آموزشی ۳ کلاسه از سوی ماهرو‌زاده، خیر مدرسه‌ساز در بخش فیروزآباد شهرستان الشتر با حضور ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، خرم‌آبادی معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان، اسماعیلی، ماهروزاده خَیر مدرسه‌ساز و تنی چند از مسئولین به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش، این مدرسه در زمینی به مساحت هزار متر مربع و با صرف اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد که هزینه آن از سوی خَیر مدرسه‌ساز تأمین خواهد شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: علی‌رغم اقدامات شایسته نوسازی مدارس استان در طول یکسال گذشته برای ساخت مدرسه در شهرستانهای نورآباد و الشتر، کماکان زیر ساخت‌های بخش‌های دیگر  از قبیل راه و بهداشت نیز با مشکلات اساسی مواجه هستند.

وی افزود: هم اکنون ۱۷۰ مدرسه در نورآباد وجود دارد که از این میزان ۷۰ مدرسه کد تخریب خورده و ۴۵ مدرسه کانکسی وجود دارد.
 
ابراهیمی تنها راه فائق آمدن به رفع تنگناهای آموزشی را جذب خیرین عنوان کرد و افزود: در طول یکسال گذشته، نوسازی مدارس با جذب خیرین مدرسه‌ساز و گسیل اعتبارات، اقدامات شایسته‌ای را در این حوزه انجام داده است که نمونه آن همین مدرسه‌ای است که امروز شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با حضور در شهرستان نورآباد از وضعیت بغرنج این منطقه بازدید کردند و برای رفع کاستی‌ها قول‌های مساعدی دادند، خواستار توجه بیشتر نوسازی مدارس لرستان به وضعیت مدارس سلسله و دلفان و افزایش سطح عدالت آموزشی در این مناطق شد.

انتهای پیام
captcha