عکس | تجلیل کاروان «زیر سایه خورشید» از مدافعان سلامت قروه
کد خبر: 3979294
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

عکس | تجلیل کاروان «زیر سایه خورشید» از مدافعان سلامت قروه

در چهاردهمین دوره «جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید» کاروان اعزامی به استان کردستان از مدافعان سلامت شهرستان قروه تجلیل کرد و بیمارستان قروه را معطر به عطر رضوی کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، کاروان «زیر سایه خورشید» و بیرق رضوی امروز، یکم تیرماه با حضور در گلزار شهدای شهرستان قروه و سریش‌آباد مزار شهدای این شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی کرده و این فضای معنوی را معطر به عطر رضوی کردند.

در این سفر خادمان رضوی حامل بیرق امام رضا(ع) با حضور در روستای گلالی با خانواده شهید نامور از شهدای مرزبان شهرستان قروه دیدار کردند.

در چهاردهمین سال «جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید» کاروان اعزامی به استان کردستان از مدافعان سلامت شهرستان قروه تجلیل کرد و بیمارستان قروه را معطر به عطر رضوی کردند.

دیدار با شورای تأمین امنیت شهرستان قروه، حضور در زندان، سرکشی از مددجویان محروم کمیته امداد و بهزیستی شهر قروه و نیز دیدار با امام جمعه و مسئولان، غبارروبی مزار شهدا، حضور در کارگاه مصنوعات سنگی، زورخانه و جشن ولادت امام رضا(ع) در سریش آباد از جمله برنامه‌های این سفر بود.

یادآور می‌شود که تاکنون کاروان خدام رضوی به همراه بیرق امام رضا(ع) در شهرستان‌های بیجار و قروه حضور یافته و برنامه‌های متنوعی را در این دو شهرستان اجرا کرده است و در ادامه این کاروان از شهرستان‌های کامیاران و سنندج بازدید خواهد کرد.

 

انتهای پیام
captcha