آذربایجان غربی «زیر سایه خورشید» می‌رود
کد خبر: 3978817
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

آذربایجان غربی «زیر سایه خورشید» می‌رود

دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی از برگزاری سیزدهمین دوره این جشنواره با محوریت محرومیت‌زدایی در استان خبر داد.

ارسالی| سیزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی برگزار می‌شودادریس آقالو، دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با آغاز دهه کرامت سیزدهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» نیز کار خود را آغاز و تا دوم تیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره امسال نیز به مانند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا با محدودیت‌هایی همراه بوده و اغلب برنامه‌های آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد کم اجرا می‌شود.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال محور برنامه‌های این جشنواره محرومیت‌زدایی بوده و در این راستا دو هزار بسته معیشتی و 120 سری جهیزیه در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم این جشنواره حضور خادمان رضوی در پنج شهرستان ارومیه، میاندوآب، شوط، چالدران و چایپاره و در دو شهر چهاربرج میاندوآب و قوشچی سلماس و تعدادی دیگر از روستاهای استان خواهد بود.

آقالو بهره‌برداری از خانه‌های بازسازی شده نیازمندان، اطعام رضوی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و خانواده شهدا، برگزارش جشن‌های تکلیف، دیدار با کارگران و مدافعان سلامت را از دیگر برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید در استان برشمرد.

انتهای پیام
captcha