دیدار خدام رضوی با امام‌جمعه یزد
کد خبر: 3978806
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

دیدار خدام رضوی با امام‌جمعه یزد

خدام حرم رضوی، در قالب کاروان زیر سایه خورشید با همراهی مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، با امام‌جمعه یزد دیدار کردند.

خدام رضوی با امام‌جمعه یزد دیدار کردندبه گزارش ایکنا از یزد، خدام حرم رضوی، امروز، 30 خرداد در قالب کاروان زیر سایه خورشید با همراهی مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، با آیت‌الله محمدرضا ناصری امام‌جمعه یزد دیدار کردند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در این دیدار با ابراز خوشحالی از حضور سفیران ثامن‌الحجج(ع) در یزد، این جشنواره را برای مردم استان، مایه تجدید حیات دانست که روح معنوی حرم را به شهرهای مختلف منتقل می‌کند و باعث تجدید عهد مردم با امام رضا(ع) می‌شود. 

ناصری افزود: بیش از یک سال است که مردم ما با بیماری منحوس کرونا درگیر هستند و این بیماری باعث شده از فیوضات حرم‌های اهل‌بیت(ع) و فرصت‌های معنوی دیگر محروم بمانند. حضور شما نمایندگان امام‌الرئوف(ع) مردم ما را دوباره به منبع معنویات متصل می‌کند.

امام‌جمعه یزد با تشکر از دست‌اندکاران جشنواره زیر سایه خورشید، خواستار اجرای برنامه‌‌های متنوع و جدید شد و بیان کرد: با توجه به اهمیت روحیه معنویت برای قشر نوجوان و جوان، لازم است با حضور در مراکز آموزشی و دیدار با دانش‌آموزان و اولیا آنها، روح معنویت رضوی را به این قشر هم منتقل شود چرا که در شرایط فعلی جامعه با اثرات سوئی که فضای مجازی و دوری از معنویات دارد، نیاز به این برنامه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

حسینی، خادم الرضا(ع) نیز در این دیدار گفت: علما وزنه‌هایی هستند که می‌توانند رهنمون برای همه دوستان اهل بیت(ع) باشند. این پایگاه‌های حفظ دین و شعائر دینی در دل‌های مردم جا دارند، به برکت امام رضا(ع) این پایگاه‌ها تقویت شود.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی یزد نیز در این دیدار از برگزاری چهاردهمین جشنواره زیرسایه خورشید خبر داد و بیان کرد: اجرای برنامه‌های رسانه‌ای و تلویزیونی، جشن‌های درون محله‌ای، بازدید از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، برنامه‌های خدماتی و... از جمله برنامه‌هایی است که با حضور خدام رضوی اجرایی خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha