5 شهرستان لرستان؛ میزبان جشن‌های «زیر سایه خورشید»
کد خبر: 3978736
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

5 شهرستان لرستان؛ میزبان جشن‌های «زیر سایه خورشید»

به‌مناسبت دهه کرامت با حضور کاروان‌ خدام رضوی جشن‌های «زیر سایه خورشید» در پنج شهرستان لرستان برگزار می‎شود.

5 شهرستان لرستان؛ میزبان جشن‌های «زیر سایه خورشید»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، به‌مناسبت ایام باسعادت دهه کرامت استان لرستان از شنبه، 29 خرداد، به‌مدت چهار روز میزبان کاروان حاملان پرچم حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.

در اولین روز برنامه‌های این کاروان معنوی، خادمان بارگاه رضوی به همراه پرچم متبرکه بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در اتحادیه دانش‌آموزی لرستان حضور پیدا کردند.

دیدار از تیپ 2 ارتش در خرم‌آباد و سرکشی از خانواده شهید احمدی در روستای دوره و حضور در شهرستان کوهدشت و تجلیل از فعالان جهادی این شهرستان از دیگر برنامه‌های کاروان خادمان رضوی در لرستان است.

همچنین از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کوهدشت می‌توان به حضور در گلزار شهدای روستای اولادقبا و غباررویی مزارهای مطهر شهدا، تجلیل از شش خانواده شهید، عیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) و تجلیل از کادر درمان اشاره کرد.

کاروان خدام و بیرق سبز رضوی امروز، 30 خردادماه میهمان مردم ازنا است که بازدید از بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان، دیدار با خانواده جانباز علی‌نظر توکلی و دیدار با خانواده شهیدان سالاروند، موسوی و بیات و برنامه تجلیل از فعالان فرهنگی و خانواده ایثارگران از برنامه‌های این کاروان معنوی در شهرستان ازناست.

خادمان رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) عصر امروز نیز، میهمان شهرستان دورود خواهند بود که سرکشی از زندان مرکزی شهرستان دورود و عیادت از بیماران بیمارستان هفت تیر و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا از برنامه‌های این کاروان در شهرستان دورود است.

بروجرد مقصد بعدی حاملان پرچم مقدس حضرت رضا(ع) در روز دوشنبه، 31 خردادماه است؛ در این شهرستان نیز بازدید از پادگان 24 بعثت، بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و شهید چمران و بازدید از خانه سالمندان برکتی و بیمارستان اعصاب و روان برکتی با حضور خادمان حرم امام رئوف انجام می‌شود.

دیدار از خانواده شهیدان نور علی، جعفرپور و فاضل شیرازی از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در بروجرد در قالب برنامه‌های عصر رضویون است و شب شعر رضوی حسن ختام برنامه‌های زیر سایه خورشید در روز سوم کاروان است.

در آخرین روز از حضور این کاروان معنوی در استان لرستان بازدید از کارخانه‌های پرمون و پتروشیمی خرم‌آباد، ملاقات با زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد، حضور در جشن مؤسسه آبشار عاطفه‌ها و بیمارستان شهید رحیمی، دیدار با خانواده شهید گندآبی، خجسته‌پور و خانواده شهید مهدی بیرانوند انجام می‌شود و شب شعر «رضوی» اختتامیه برنامه جشن‌های زیر سایه خورشید در لرستان است.

انتهای پیام
captcha