برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه‌شناسی در خرم‌آباد
کد خبر: 3973829
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه‌شناسی در خرم‌آباد

مؤسس کانون فرهنگی و تبلیغی نهج‌البلاغه در لرستان از آغاز کلاس‌های نهج‌البلاغه‌شناسی در خرم‌آباد خبر داد.

برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه‌شناسی در خرم‌آبادحجت‌الاسلام حسین روزبهانی، مدیر و مؤسس کانون فرهنگی و تبلیغی نهج‌البلاغه در لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه این کانون در سال ۹۶ با هدف نشر فرهنگ ناب قرآن و نهج‌البلاغه در استان تأسیس شده است، اظهار کرد: کانون فرهنگی و تبلیغی نهج‌البلاغه در لرستان مستقر در مسجدالنبی خرم‌آباد آمادگی برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های نهج‌البلاغه‌شناسی را در سطوح سنی مختلف دارد.

وی با اشاره به آغاز کلاس‌های نهج‌البلاغه‌شناسی گفت: این کلاس‌ها روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۹ در مسجد‌النبی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

روزبهانی با اشاره به اینکه این جلسات با بیان نکات کوتاهی در خصوص جایگاه و شناخت بیشتر نهج‌البلاغه آغاز می‌شود، افزود: در ادامه کلاس‌ها بخش کوتاهی از نهج‌البلاغه قرائت و تفسیر می‌شود، افزود: در پایان کلاس‌ها نیز یکی از حکمت‌های موضوعی نهج‌البلاغه متناسب با شرایط روز، تبیین و تشریح می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی و تبلیغی نهج‌البلاغه در لرستان، بر لزوم توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به مقوله نهج‌البلاغه‌شناسی تأکید کرد و با اشاره به استمرار کلاس‌های نهج‌البلاغه‌شناسی تا پایان سال، خواستار حضور جوانان سطح شهر خرم‌آباد در کلاس‌های نهج‌البلاغه‌شناسی این کانون شد.

انتهای پیام
captcha