راه‌اندازی ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3971044
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

راه‌اندازی ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری زکات فطریه در این استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان روز گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهاد‌های حمایتی آماده دریافت زکات فطریه روزه داران در استان و تحویل به نیازمندان هستند.

وی افزود: ادارات کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی مانند بهزیستی و مؤسسات خیریه مجوزدار در روز عید فطر آماده دریافت فطریه به‌صورت حضوری را دارند تا به نیازمندان تحویل دهند.

مبشری اضافه کرد: روز عید فطر صندوق‌هایی از سوی شورای زکات و دبیرخانه استان در محل برگزاری نماز عید فطر در همه شهر‌ها، روستا‌ها و دهستان‌ها مستقر و زکات فطریه روزه داران را جمع آوری می‌کنند.

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در سراسر کهگیلویه و بویراحمد از سوی شورای زکات و دبیرخانه استان در روز عید فطر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان از راه اندازی سامانه غیر حضوری برای جمع آوری زکات فطریه متناسب با شرایط کرونایی خبر داد و گفت: روزه‌داران می‌توانند با کد دستوری#۵*۸۸۷۷* یا مراجعه به سایت emdad.ir اقدام به پرداخت زکات فطریه خود کنند.

مبشری با بیان اینکه همه مؤسسات خیریه می‌توانند از طریق دبیرخانه شورای زکات اقدام به جمع آوری زکات فطریه کنند، ابراز کرد: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار ۲۷ کارت خوان سیار در اختیار کارکنان کمیته امداد برای دریافت زکات فطریه هست که مردم می‌توانند زکات فطریه خورد را از طریق این کارت خوان‌ها پرداخت کنند.

وی یادآور شد: زکات فطریه جمع‌آوری شده ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

انتهای پیام
captcha