فعالیت ۱۹۸۷ پایگاه دریافت زکات فطریه در لرستان
کد خبر: 3970850
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

فعالیت ۱۹۸۷ پایگاه دریافت زکات فطریه در لرستان

دبیر شورای زکات استان لرستان گفت: علاوه بر سامانه و درگاه‌های ‌پرداختی، تعداد یک هزار و 987 پایگاه برای دریافت زکات فطریه مردم در نظر گرفته‌ شده است.

ایجاد ۱۹۸۷ پایگاه برای دریافت زکات فطریه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، ۲۱ اردیبهشت در یک گفت‌وگوی خبری در رابطه با برنامه‌ریزی‌ها جهت جمع‌آوری حضوری زکات فطریه در استان، اظهار کرد: تعداد پایگاه‌های در نظر گرفته ‌شده برای این فریضه الهی در مجموع یک هزار و 987 پایگاه است که از این تعداد ۲۲ پایگاه در مصلی‌ها در صورت برپایی نماز عید و ۳۵ پایگاه در میدان‌ها آماده دریافت زکات فطریه هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰۳ پایگاه به محوریت مراکز نیکوکاری فعالیت خواهند داشت، ‌اضافه کرد: یم هزار و 727 پایگاه شورای زکات در روستاها اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه خواهند کرد.

شیخ‌پور با اشاره به شرایط خاص ناشی از کرونا و اینکه برای سهولت مردم در انجام این مهم، سامانه و درگاه‌های پرداختی در نظر گرفته‌ شده است، اضافه کرد: علاوه بر اپلیکیشن‌های بله،‌ بام، سکه، ایوا و سنا مردم ‌می‌توانند از طریق کد دستوری #۵*۸۸۷۷*، سایت امداد www.emdad.ir و تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ وجوه پرداختی خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha