پایان رمضان؛ آخرین مهلت شرکت در پویش ملی «هیئت قرآنی»
کد خبر: 3970265
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

پایان رمضان؛ آخرین مهلت شرکت در پویش ملی «هیئت قرآنی»

نایب‌رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به برگزاری پویش ملی «هیئت قرآنی» در بخش‌های مختلف مسابقه پیامکی، ارسال عکس و فیلم، بیان کرد: آخرین مهلت شرکت در این پویش قرآنی پایان ماه مبارک رمضان است.

پایان رمضان؛ آخرین مهلت شرکت در پویش ملی «هیئت قرآنی»حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، نایب‌رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار هیئت‌های مذهبی کشور در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم محدودیت‌های برگزاری مراسم، عمده برنامه‌‌های هیئت‌های مذهبی کشور در بستر فضای مجازی برگزار شده است‌.

وی با اشاره به اجرای پویش ملی «هیئت قرآنی» در بخش‌های مختلف مسابقه پیامکی، ارسال عکس و فیلم با هشتگ هیئت قرآنی ویژه مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی کشور، گفت: آخرین مهلت شرکت در این پویش قرآنی پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده است و مسئولان هیئت‌های مذهبی کشور برای شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۶۱۵ و اعضای هیئت مذهبی نیز عدد ۲ را به همین شماره ارسال کنند.

دریکوند اضافه کرد: در پایان ماه مبارک رمضان به هیئت برتر ۲۰ میلیون تومان، هیئت‌‌‌های دوم تا ششم هر کدام شش میلیون تومان و به ۵۰ عضو برگزیده از هیئت‌های مذهبی کشور هر کدام ۲۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

نائب‌رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت محتوای پویش و سؤالات مسابقه پیامکی در شبکه‌های اجتماعی به آدرس heyat.qurane@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha