برگزاری سوگواره مجازی شعر «آخرین سجده» در دورود
کد خبر: 3968600
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

برگزاری سوگواره مجازی شعر «آخرین سجده» در دورود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود از برگزاری سوگواره شعر «آخرین سجده» ویژه ایام شهادت امام علی(ع) در فضای مجازی خبر داد.

برگزاری سو گواره شعر «آخرین سجده» در دورودبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، بهروز توحیدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، 12 اردیبهشت از برگزاری سوگواره شعر «آخرین سجده» خبر داد و گفت: این سوگواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن شعر حافظ شهرستان دورود، دوشنبه، سیزدهم اردیبهشت با حضور شاعران برتر این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود سوگواره مذکور شامگاه دوشنبه، 13 اردیبهشت از ساعت 22 تا 23 به‌صورت زنده از صفحه doroud@farhang_honar. برای مخاطبان و علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود هدف از برگزاری این برنامه را ترویج آموزه‌ها و الگوهای اخلاقی مولای متقیان حضرت امام علی(ع) ذکر کرد.

برگزاری مراسم ختم قرآن کریم

توحیدیان همچنین از برگزاری مراسم ختم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی به همت مؤسسه قرآن و عترت ولی‌عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ختم مشارکتی قرآن کریم توسط گروه و کانال‌های تعیین شده از سوی مؤسسه قرآن و عترت ولی‌عصر(عج) دورود همه روزه به نحوی منظم برگزار و علاقه‌مندان در این برنامه معنوی مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha