پخش زنده مراسم شب‌های قدر از بارگاه امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس
کد خبر: 3968373
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

پخش زنده مراسم شب‌های قدر از بارگاه امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس

مدیرکل اوقاف هرمزگان از برگزاری مراسم شب‌های قدر از صحن امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس و پخش زنده این مراسم از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل این نهاد، اظهار کرد: مراسم پر خیر و برکت شب‌های قدر، امسال در شب‌های 19، 21 و 23 رمضان از ساعت 23 و پانزده دقیقه در صحن امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس برگزار و به صورت زنده از سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی، سخنرانی و مراسم قرآن بر سر گذاشتن ازجمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا می‌شود. روزه‌داران به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم شب‌های قدر را از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس دنبال کنند.

مدیرکل اوقاف هرمزگان بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبات ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم شب‌های قدر اتخاذ شده است. از این‌ رو از تمامی روزه‌داران استان درخواست می‌کنیم، مراسم شب‌های قدر را در منزل و از طریق برنامه‌های مجازی و تلویزیون دنبال کنند اما در صورت حضور در مساجد، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و فاصله یک و نیم تا 2 متری را حفظ کرده و کتاب دعا، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: مراسم شب 19 رمضان با سخنرانی «حجت‌الاسلام سید محمدعلی معصومی لاری» و مداحی «حجت‌الاسلام محمد پورمحمدی» و «غلامرضا میرزاده»، شب 21 رمضان با سخنرانی «حجت‌الاسلام سعید کذایی» و مداحی «مصطفی صفری» و «حسین سهرابی» و شب ۲۳ رمضان با سخنرانی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده» و مداحی «مجتبی عابدینی» و «ذبیح‌الله محبی» با همکاری هیئت رزمندگان استان در ساعت 23:15 در امام‌زاده سید مظفر(ع) بندرعباس و بدون اجتماع برگزار شده و به‌صورت زنده از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha