توزیع 1500 بسته معیشتی در نیمه رمضان میان نیازمندان شیراز
کد خبر: 3967860
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
فخارزاده خبر داد:

توزیع 1500 بسته معیشتی در نیمه رمضان میان نیازمندان شیراز

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز از اجرای ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی این ستاد همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) میان نیازمندان این كلان‌شهر خبر داد و گفت: در این مرحله یك هزار و 500 بسته معیشتی توزیع می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، احمد فخارزاده، رئیس ستاد نماز جمعه شیراز امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در ششمین رزمایش مواسات و همدلی این ستاد كه به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز كریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: در ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ستاد نماز جمعه شیراز یك هزار و 500 بسته معیشتی با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون ریال میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی از توزیع بیش از 9 هزار بسته معیشتی با اعتبار 11 میلیارد ریال توسط این ستاد و با همكاری خیران از رمضان سال گذشته تاكنون در شیراز خبر داد و افزود: موضوع گذشت و ایثار مردم را در نقشه مهندسی فرهنگی در این رزمایش‌ها مدنظر قرار دادیم و برای این كار هم از توان مردم استفاده كردیم.

فخارزاده، نقش مساجد را در محلات بسیار مهم توصیف كرد و افزود: به یاری خدا این بسته‌های معیشتی میان نیازمندان اطراف مسجد جامع شهدا و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) توزیع خواهد شد تا بتوانیم نقش محوری مسجد را حتی در این رزمایش‌ها حفظ كنیم.

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز همچنین رویكرد دیگر رزمایش مواسات و همدلی را اجرای طرح مشاركتی برشمرد و گفت: برای تهیه اقلام برای کسانی که نیاز به کمک دارند، ۸۰ درصد سهم‌های نیازمندان است و ۲۰ درصد را ستاد نماز جمعه پرداخت می‌کند و تاکنون ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نماز جمعه شیراز در این طرح مشارکتی کمک هزینه پرداخت کرده است.

وی در پایان با بیان اینكه با تدبیر امام جمعه شیراز در سال جاری به یاری خدا 4 رزمایش همدلی را برگزار خواهیم كرد، گفت: ستاد نماز جمعه در راستای کمک به نیازمندان فعال‌تر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha