برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در شب‌های قدر اعلام شد
کد خبر: 3967801
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در شب‌های قدر اعلام شد

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان برنامه‌های این هیئت در شب‌های قدر را اعلام و به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌کنندگان، تأکید کرد.

غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی و استانی کرونا، هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان مراسم شب‌های قدر را با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری مناسب در فضای باز و در جوار شهدای گمنام مسجد جامع بندرعباس، برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: سخنرانان مراسم شب‌های قدر در شب ۱۹ رمضان «حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا»  امام جمعه بندرلنگه، در شب ۲۱ رمضان «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و در شب ۲۳ رمضان «حجت‌الاسلام سید محمدعلی معصومی لاری » مدرس حوزه و دانشگاه خواهند بود.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان تصریح کرد: مراسم شب‌های قدر، رأس ساعت ۲۳ با تلاوت کلام‌الله مجید، دعای جوشن و مناجات خوانی توسط قاریان و مداحان اهل بیت(ع) هرمزگان آغاز شده، با سخنرانی خطباء برجسته استان ادامه می‌یابد و با مراسم قرآن به سر گرفتن به پایان می‌رسد.

احمدی‌پناه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که می‌فرمایند: «شمار ماه‌های سال نزد خداوند 12 ماه است و سرآمد همه ماه‌ها رمضان است و قلب ماه رمضان، لیله‌القدر است»، لیله‌القدر را شب رقم خوردن تقدیر انسان دانست و یادآور شد: از مؤمنان عزیزی که قصد شرکت در مراسم شب‌های قدر را دارند، خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ماسک استفاده کرده، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، از آوردن کودکان و سالمندان به این مراسم بپرهیزند و زیرانداز، کتاب دعا و مفاتیح به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha