نتایج جشنواره استانی «بوی بهار می‌رسد» اعلام شد
کد خبر: 3965356
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

نتایج جشنواره استانی «بوی بهار می‌رسد» اعلام شد

نتایج نهایی جشنواره استانی شعر و داستان تقدیر از مدافعان سلامت با عنوان «بوی بهار می‌رسد» از سوی حوزه هنری لرستان اعلام شد.

اعلام نتایج جشنواره استانی بوی بهار می‌رسدبه گزارش ایکنا، به‌ نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، کیانوش کشوری، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان لرستان و دبیر جشنواره ادبی استانی بوی بهار می‌رسد ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت، اظهار کرد: فراخوان جشنواره شعر و داستان بوی بهار می‌رسد به‌صورت استانی و در بخش‌های مختلف و با موضوعاتی چون امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماری کرونا، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به‌ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و گران‌فروشان مایحتاج بهداشتی و تغذیه، تجلیل از جوانمردی، دست‌گیری و یاری‌گری‌های اقشار مختلف مردم نسبت به هموطنان خود در خردادماه سال 99 منتشر شد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، در مجموع در بخش‌های مختلف بیش از ۲۸۰ اثر از ۱۲۱ شرکت‌کننده به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی با اشاره به اینکه از آنجا که فراخوان جشنواره صرفاً هنرمندان اهل استان لرستان را مجاز به شرکت دانسته بود آثار ارسالی دیگر استان‌ها در مرحله پایانی از بخش مسابقه کنار گذاشته شد، ادامه داد: از دیگر بخش‌های این جشنواره تقدیر از پیشکسوتان شعر و داستان بود که در این بخش از اساتیدی چون رمضان پرورده، خاطره خاتون جلدانی تقدیر شد.

کشوری با اشاره به اینکه در بخش شعر کلاسیک مرضیه شهیدی از الیگودرز، سجاد حاجی‌نیا از خرم‌آباد و زهرا سعیداوی از بروجرد اول تا سوم شدند، افزود: همچنین در همین بخش، آثار فرزانه شهسواری از الیگودرز، الهام منصورپور و فاطمه میر دریکوند از خرم‌آباد شایسته تقدیر شدند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان لرستان با اشاره به اینکه در بخش شعر نو هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان حائز رتبه اول و دوم نشدند و مقام سوم به سیده‌فاطمه موسوی از خرم‌آباد رسید‌، گفت: همچنین آثار احمد کنجوری از نورآباد و نرگس صلواتی از بروجرد از دید داوران شایسته تقدیر اعلام شد.

وی با بیان اینکه در بخش شعر بومی طیبه حسنوند از خرم‌آباد اول و هیچ شرکت‌کننده‌ای حائز رتبه دوم و سوم نشد کمااینکه در این بخش رضا شکیب‌زاده و باران میرعزتی از خرم‌آباد از سوی داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.

کشوری با اشاره به اینکه در بخش شعر طنز فارسی هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان حائز رتبه نشدند، ادامه داد: تقدیرشدگان این بخش مجتبی خرسندی و میثم جعفری بروجرد بودند و در بخش شعر طنز بومی مقام اول به خانم سارا برسم رسید و هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان حائز رتبه‌های دوم و سوم نشدند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان لرستان افزود: در بخش داستان کوتاه هیچ شرکت‌کننده‌ای حائز رتبه اول و دوم نشد و مقام سوم به شکوفه لشنی از بروجرد رسید و مهناز بیرانوند از خرم‌آباد نیما ضیایی‌فر از درود، نورالله ملکی و حنانه سلیمانی شکری از خرم‌آباد شایسته تقدیر شدند.

وی گفت: در بخش داستانک هیچ‌ کدام از شرکت‌کنندگان حائز رتبه اول و دوم نبودند و مقام سوم به الهه معظمی گودرزی از بروجر‌د رسید.

انتهای پیام
captcha