جمع‌آوری ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی لرستان به جشن نیکوکاری
کد خبر: 3957676
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

جمع‌آوری ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی لرستان به جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع‌آوری 11 میلیارد کمک‌های مردمی این استان به جشن نیکوکاری خبر داد.

جمع‌آوری ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی لرستان به جشن نیکوکاریبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان امروز، ۱۵ اسفند در جمع نمازگزاران نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری، گفت: در سال‌ جاری 9 هزار و 300 فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های مسکن، کارگشایی درمان، آزادی زندانیان غیر عمد و... به نیازمندان پرداخت‌ شده است.

وی به خدمات ارائه ‌شده در بخش مسکن اشاره کرد و افزود: پنج هزار و ۱۳۴ مورد در ساخت، تعمیرات ساختمان، آشپزخانه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی بوده است که در هفته نیکوکاری بیش از ۱۰۰ واحد دیگر آماده بهره‌برداری است.

محمدی‌فارسانی اضافه کرد: با توجه به منویات رئیس کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار و باثبات با بهره‌گیری از راهبران شغلی از برنامه‌های این نهاد است که از ابتدای سال‌ جاری تاکنون هفت هزار و 500 شغل برای مددجویان ایجاد شده است.

وی همچنین به طرح «مؤاسات و همدلی» و «کمک مؤمنانه» اشاره کرد و گفت: همچنین در سال‌ جاری ۷۲۵ هزار پرس غذای گرم و ۲۳۲ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۸۷ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در ادامه با اشاره به هفته احسان و‌ نیکوکاری که هر سال در آستانه عید نوروز برگزار می‌شود، بیان کرد: خیرین و نیکوکاران لرستانی 11 میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha