برپایی نمایشگاه عکس مجازی «یاد یاران» در الیگودرز
کد خبر: 3952347
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

برپایی نمایشگاه عکس مجازی «یاد یاران» در الیگودرز

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، نمایشگاه عکس مجازی از تمثال شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم الیگودرز برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس مجازی «یاد یاران» در الیگودرزبه گزارش ایکنا  از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس مجازی شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم شهرستان الیگودرز با عنوان «یاد یاران» برپا شد.

این نمایشگاه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج هنرمندان شهرستان الیگودرز تا بیست و سوم بهمن‌ماه در شبکه‌های مجازی و کانال‌های خبری شهرستان برای بازدید علاقه‌مندان برپا است.

میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز امروز، 18 بهمن‌ماه در آیین افتتاح این نمایشگاه عکس مجازی، با تأکید بر تبیین سیره و مکتب شهید و شهادت، اظهار کرد: سخن گفتن از شهید و شهادت کار آسانی نیست زیرا شهادت جایگاهی رفیع است و بهای آن دل کندن از تعلقات دنیا و وصل به باری تعالی است.

وی افزود: مردم الیگودرز همرا با سایر شهرهای ایران در طی هشت سال دفاع مقدس بارها و بارها رشادت‌های خود را در دفاع از کیان ایران اسلامی به اثبات رساندند.

محتشم با بیان این مطلب که این رشادت‌ها در حال حاضر باید برای آگاهی و بهره‌گیری معنوی نسل حاضر ثبت و بازگو شود، ادامه داد: در این میان اهالی فرهنگ و هنر و رسانه‌ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید سعی کنند در حد توان خود در این راستا بکوشند و اجازه ندهند این حماسه‌ها و رشادت‌ها به فراموشی سپرده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز با بیان اینکه باید با برپایی نمایشگاه و کنگره‌ها و یادواره‌های دفاع مقدس در معرفی این رشادت‌ها و حماسه‌ها تلاش مضاعف کرد، گفت: در این نمایشگاه تعدادی از تمثال شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم الیگودرز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha