یادواره زنان شهید استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3951774
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

یادواره زنان شهید استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده، در آینده‌ای نزدیک یادواره زنان شهید استان اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره زنان شهید استان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، ۱۵ بهمن‌ماه در دیدار با بانوان فرهیخته استان اردبیل، اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده در آینده‌ای نزدیک یادواره زنان شهید استان اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: پاسداشت ایثارگری‌های بانوان در دوران دفاع مقدس برای ما جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور یکی از خیابان‌های شهر اردبیل به نام شهدای زن نامگذاری می‌شود که تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم برای پاسداری از این ارزش‌ها موفق عمل کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه صنایع تبدیلی و بازارچه فصلی با هدف حمایت از زنان بدپرست و بی‌سرپرست در حاشیه و مناطق کم‌برخوردار استان راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه از ظرفیت بانک‌ها برای ارائه تسهیلات استفاده می‌کنیم.
محمدلو تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما رفع مشکلات موجود در این زمینه برای راه‌اندازی کسب و کار و درآمدزایی است که در این زمینه به دنبال اشتغال‌زایی پایدار برای بانوان و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است که باید مورد توجه واقع شود.

اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل نیز در این زمینه با اشاره به این که ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مربوط به مسائل فرهنگی است، بیان کرد: ارائه راهکار‌های عملیاتی برای حل مشکلات ریشه‌ای آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بین بانوان یک اولویت اساسی است که باید هدفگذاری‌های لازم در این زمینه مبنای کار باشد.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاهش آسیب‌های بانوان باید در دستور کار مسئولان حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی قرار گیرد و در این زمینه تلاش‌های بسیار برای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی انجام شود تا بتوانیم مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی را به حدHقل برسانیم.

بهنام‌جو بیان کرد: نیاز است با آموزش چهره به چهره در بین بانوان مناطق کم‌برخوردار استان در راستای ایجاد فرهنگ‌سازی‌های مناسب اقدام شود.

انتهای پیام
captcha