مهلت ثبت‌ نام در آزمون سراسری قرآن تمدید شد
کد خبر: 3951737
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
سرپرست گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی:

مهلت ثبت‌ نام در آزمون سراسری قرآن تمدید شد

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از تمدید مجدد مهلت ثبت‌ نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم خبر داد.

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآنمرضیه صابری، سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: زمان ثبت‌ نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم برای دومین بار و این بار به مدت دو روز تمدید شد.

وی افزود: بر همین اساس قرآن‌آموزان و متقاضیان حضور در آزمون سراسری قرآن و عترت تا روز 17 بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه quranedu.ir فرایند ثبت‌ نام را انجام دهند.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ثبت‌ نام برای حضور در آزمون سراسری قرآن و عترت از روز دهم دی‌ماه شروع شد و تا پایان این ماه ادامه یافت، در ادامه و با توجه به استقبال قرآن‌آموزان و مؤسسات قرآنی از آزمون به مدت دو هفته تمدید شد، با نزدیک شدن به پایان مهلت تمدید شده، مسئولان برگزاری آزمون تصمیم گرفتند تا یک بار دیگر نسبت به تمدید مهلت ثبت‌ نام اقدام کنند.

صابری با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن و عترت نیمه اول اسفندماه، به‌صورت مجازی در سه گروه امتحانی و 14 رشته برگزار می‌شود، یادآور شد: تمامی امور ثبت‌ نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha