تریبون مطالبه‌گری در مصلی نماز جمعه دلفان برگزار ‎شود
کد خبر: 3950944
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

تریبون مطالبه‌گری در مصلی نماز جمعه دلفان برگزار ‎شود

طی جلسه شورای فرهنگ عمومی دلفان مصوب شد تریبون مطالبه‌گری به‌صورت هفتگی در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شود و هر هفته یکی از مدیران پاسخگوی سؤالات مردم باشد.

تریبون مطالبه‌گری در مصلی نماز جمعه دلفان برگزار می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام یوسف خانی، امام‌جمعه دلفان، 11 بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دلفان که با موضوع مطالبه‌گری و تهیه اطلس فرهنگی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و سیاست‌گذاری امورات فرهنگی، گفت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی نباید به‌صورت جزیره‌ای باشد چراکه مدیران فرهنگی در خاکریز اول جنگ فرهنگی قرار دارند، لذا باید از اجرای فعالیت‌های سطحی پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران فرهنگی شهرستان باید در اجرای فعالیت‌های فرهنگی پشتوانه فکری و بصیرتی قوی داشته باشند تا بتوانیم در راستای مقابله با تهاجهم فرهنگی دشمن قدم برداریم، افزود: ما به‌دنبال فرهنگ‌سازی گفتمان مطالبه‌گری به شکل صحیح و به دور از هرگونه بخشی‌نگری هستیم.

امام‌‌جمعه دلفان به ضرورت تهیه اطلس فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تهیه این اطلس کار بسیار مهمی است و بدون همکاری کلیه ادارات تحقق این امر امکان‌پذیر نیست و لذا همه باید پای کار بیایند.

در ادامه، نورالدین درمنان، فرماندار دلفان نیز در رابطه با تهیه اطلس فرهنگی و اجتماعی شهرستان دلفان، اظهار کرد: کلیه ادارات وظیفه دارند در عملیاتی شدن اطلس فرهنگی و اجتماعی شهرستان کمک کنند تا این کار بسیار مهم محقق شود.

همچنین رضایی، کارشناس شورای فرهنگ عمومی دلفان در این جلسه، گفت: هر جامعه‌ای که مطالبه‌گری بیشتری داشته باشد قطعاً مدیران موفق‌تری نیز خواهد داشت. لذا، ما باید گفتمان مطالبه‌گری را در جامعه نهادینه کنیم.

یادآور می‌شود، نصب شرح وظایف ادارات در تابلو اعلانات، تریبون مطالبه‌گری در نماز جمعه، پاسخگویی هفتگی مدیران به سؤالات مردم، تهیه بروشور با موضوع مطالبه‌گری صحیح دانشگاه‌های شهرستان، تأمین اعتبار لازم برای تهیه اطلس فرهنگی و اجتماعی با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان و استان از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی دلفان بود.

انتهای پیام
captcha