وبینار آموزشی «حقوق زن در اسلام» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3950913
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

وبینار آموزشی «حقوق زن در اسلام» در کردستان برگزار می‌شود

مشاور امور بانوان آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان از برگزاری وبینار آموزشی «حقوق زن در اسلام» ویژه بانوان فرهنگی استان به صورت مجازی خبر داد.

لیلا حیدری، مشاور امور بانوان آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برنامه‌های امور بانوان آموزش‌وپرورش استان به مناسبت دهه فجر و هفته بزرگداشت مقام شامخ زن اظهار کرد: وبینار آموزشی «حقوق زن در اسلام» ویژه بانوان فرهنگی، فردا، 13 بهمن‌ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم «یاس مهربانی» در راستای بزرگداشت جایگاه بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان فرهنگی در آموزش‌و‌پرورش استان برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان از اجرای طرح ملی «گفتگوی مؤثر» به جهت کاهش گسست و شکاف بین نسلی در آموزش‌وپرورش استان کردستان خبر داد و بیان کرد: نقش بانوان در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی، نقش زنان در تعالی خانواده، بررسی حقوق زن در اسلام، ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مادران و موضوعات مرتبط با هفته بزرگداشت مقام زن و دهه فجر از موضوعات مطرح شده در طرح ملی «گفتگوی مؤثر» بوده است.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت که مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است؛ دو طرح ملی با عنوان «طراحی مسیر شاد زیستن مشترک» (آموزش‌های پیش از ازدواج) و طرح «آموزش کودکیاری» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان کردستان برگزار خواهد شد.

حیدری در پایان یادآور شد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای فرهنگی و زنان شهیده استان، تقدیر از فرزندان و همسران شهدا و جانبازان، تقدیر از دانش‌آموزان منتخب قرآنی، علمی، فرهنگی و هنری، تقدیر از بانوان خیر و مشارکت‌کننده در امر خیر خرید گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان محروم از دیگر برنامه‌های اجرایی برای ایام الله دهه فجر و هفته گرامیداشت مقام شامخ زن بوده است.

انتهای پیام
captcha