برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در زنجان
کد خبر: 3949926
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در زنجان

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و مفاهیم ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آنان خبر داد و گفت: نمایندگان زنجان ۸ و ۱۵ بهمن در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در زنجانسجاد اجاقلو، مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و مفاهیم ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آنان از 21 دی‌ آغاز شده است اما با توجه به شرایط خاص حاصل از بیماری کرونا، این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که هدف از برگزاری این مسابقات توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش است، بیان کرد: این مسابقات به منظور توسعه و ترویج اخلاق و معنویت و ارتقای بهره‌وری نیروی کار و تلاش برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: منتخبان استانی مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش کشور در 6 رشته شامل حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10جزء، قرائت (تحقیق)، ترتیل و مفاهیم از 21 دی تا 15 بهمن در 10 روز کاری به رقابت خواهند پرداخت که منتخبان استان زنجان در بخش بانوان روز چهارشنبه 8 بهمن و آقایان 15 بهمن‌ در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: داوری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آنان را داوران مطرح و برتر کشور که از سوی سازمان دارالقرآن کریم معرفی شده‌اند، بر عهده دارند و طبق توافقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان اوقاف و امور خیریه این سازمان بر اجرای مسابقات نظارت دارند.

انتهای پیام
captcha