برگزیدگان سوگواره «هور و مور» معرفی شدند
کد خبر: 3948402
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
در رومشکان؛

برگزیدگان سوگواره «هور و مور» معرفی شدند

برگزیدگان نخستین سوگواره استانی «هور و مور» ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در رومشکان معرفی شدند.

برگزیدگان سوگواره «هور و مور» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان، نتایج اولین سوگواره استانی «هور و مور» با موضوع سردار دل‌ها که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان و با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همچنین با همکاری پایگاه بسیج انصارالمهدی(عج) این اداره‌کل به‌مناسبت یکمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، مشخص شدند.

در این برنامه که در بستر فضای مجازی اجرا شد، پس از بررسی‌ها و داوری‌ها محمد عبدلی از رومشگان، محمد رحیمی از کوهدشت، عابدین بختیاری از رومشکان، رحیم فتح‌الهی از نورآباد و محسن سلاحورزی از خرم‌آباد به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

کیانوش سوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان در این رابطه، گفت: سوگواره هور و مور سردار دل‌ها در رومشکان خوشبختانه بازخورد فرااستانی داشت و امیدواریم این حرکت فرهنگی مورد رضایت همه شهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی واقع شود.

سوری افزود: در حاشیه برگزاری این سوگواره چهار نفر از مادران انقلابی که با حضورشان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان به مویه‌خوانی برای مالک اشتر ولایت پرداختند، تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha