طنین تلاوت قاری هرمزگانی در سوریه
کد خبر: 3946931
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

طنین تلاوت قاری هرمزگانی در سوریه

سفر قاری ممتاز هرمزگانی که برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در شهرهای مختلف سوریه به همراه کاروانی قرآنی عازم این کشور شده است و در سالروز شهادت آن شهید بزرگوار به تلاوت آیاتی از قرآن در حرم حضرت زینب(س) پرداخت، شب گذشته به پایان رسید.

یوسف جعفرزاده، قاری ممتاز هرمزگانی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: از تاریخ 7 دی‌ماه به همراه 6 نفر از اعضای گروه تواشیح بین‌المللی محمد رسول‌الله از تهران و «مجید نوری» قاری زنجانی، برای شرکت در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی به شهرهای مختلف سوریه، عازم این کشور شدیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای 24 برنامه در محضر سفیر ایران در سوریه، نماینده ولی‌فقیه در این کشور و مسئولان سوری شامل تعدادی از وزرا و استانداران در شهرهای مختلف این کشور، به تهران بازگشتیم، افزود: در این سفر افتخار تلاوت در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در شهرهای دیرالزور، ابوکمال، زینبیه، تعدادی از روستاهای حمص، حما و مهم‌تر از همه دمشق و حرم حضرت زینب(س) را داشتم.

قاری ممتاز هرمزگانی با تأکید بر اینکه استقبال بسیار خوبی از مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در شهرهای مختلف سوریه توسط مردم این کشور صورت گرفت، تصریح کرد: تلاوت در حرم حضرت زینب(س) حس و حال عجیب و وصف‌ناپذیری داشت که کمتر برای کسی پیش می‌آید و البته پخش زنده این تلاوت در سالروز شهادت سردار سلیمانی بر استرس و جذابیت کار می‌افزود. من تمام تلاشم را کردم تلاوت خوبی داشته باشم و خدا را شاکرم که نظرات و بازخوردها در خصوص این تلاوت مساعد بود.

انتهای پیام
captcha