برپایی نمایشگاه‌های عكس سردار دل‌ها در مراكز دانشگاهی شیراز
کد خبر: 3946625
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
به‌ همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس انجام شد؛

برپایی نمایشگاه‌های عكس سردار دل‌ها در مراكز دانشگاهی شیراز

همزمان با نخستین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی نمایشگاه‌های عكس سفر سردار دل‌ها به شیراز در دانشگاه‌های صنعتی، علمی ـ كابردی و سایر مراكز آموزشی شیراز به‌ همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برپا شد.

محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برنامه‌های این نهاد در نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها گفت: همزمان با این ایام یكسری برنامه‌ها با همكاری نهادهای مختلف به‌ همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در سطح دانشگاه‌های شیراز برگزار شد.

وی برپایی نمایشگاه‌های عكس سفر سردار دل‌ها به شیراز در مراكز دانشگاهی را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد و افزود: نمایشگاهی از عكس‌های احمدرضا مداح، عكاس سابق خبرگزاری ایكنا كه بر روی خروجی این رسانه قرار گرفته بود، در دانشگاه صنعتی شیراز برپا شد.

غلام‌پور با بیان اینكه همچنین نمایشگاه‌های این چنینی در دانشگاه علمی ـ كاربردی و سایر مراكز آموزشی نیز برپا كردیم، گفت: این نمایشگاه‌ها هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری برگزار شده‌اند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: برپایی نشست‌های تخصصی در جهت تبیین، تشریح و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و اهداف دشمن در منطقه خاورمیانه به‌صورت میزگرد و سخنرانی، برگزاری جشنواره ملی رویداد دانشجویی بزرگداشت سیدالشهدا مقاومت در قالب آثار ادبی، هنری و چند رسانه‌ای كه تا پایان دی‌ماه پذیرش آثار ادامه دارد از دیگر برنامه‌های انجام شده طی این ایام هستند.

وی همچنین همکاری در برگزاری جشنواره مردمی ملی هنری «عصر سلیمانی‌ها» در قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر، ساخت كلیپ‌های مرتبط با سفر سردار دل‌ها، برپایی نمایشگاه كاریكاتور با همكاری حوزه هنری، برگزاری مرحله مسابقات مناظره ملی دانشجویان در مرحله اول بین دانشجویان استان فارس در موضوعات علمی، فرهنگی و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های جهاددانشگاهی فارس طی این ایام اعلام كرد.

انتهای پیام
captcha