تفکر شهید سلیمانی برگرفته از دفاع مقدس بود
کد خبر: 3946271
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

تفکر شهید سلیمانی برگرفته از دفاع مقدس بود

مشاور عالی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه تفکر این شهید بزرگوار برگرفته از دفاع مقدس بود و باید به نسل آینده ایران اسلامی شناسانده شود، گفت: شهید سلیمانی زمان‌شناس و بصیر بود.

ارسالی پنج شنبه/ تفکر شهید سلیمانی برگرفته از دفاع مقدس بود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت، مشاور عالی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، 17 دی‌ماه در مراسم ویژه سالگرد سردار د‌ل‌ها در دامغان با بیان اینکه شهید سلیمانی غیور، زمان‌شناس، بصیر، ولایتمدار و دشمن‌شناس بود، گفت: غیرت دینی این شهید در نقطه اوج بود و ضد ارزش‌ها را قبول نداشت.

وی به نقش امر به معروف در جامعه و جلوگیری از بی‌تفاوتی با اجرای درست امر به معروف و زبان ملایم در این راستا اشاره کرد و افزود: نگاه و تفکری که شهید سلیمانی داشت برگرفته از دفاع مقدس بود.

مشاور عالی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این شهید دارای ویژگی‌های یک فرمانده معنوی بود، اظهار کرد: اگر عملیاتی می‌خواست انجام بشود فرمانده و پیشتاز بود و به خط مقدم می‌رفت برخلاف آنچه در دنیا مرسوم است که فرمانده پشت سر نیروهایش می‌ایستد، لذا این موضوعی بود که در والفجر و کربلا دیده می‌شد.

سعادت گفت: مقام معظم رهبری در الگوسازی مکتب شهید سلیمانی فرمودند مکتب ایشان را می‌توان آئینه تمام‌نمای شخصیت، رفتار، شیوه رزم، حضور در میدان‌های نبرد، رفتار با نیروها و سازماندهی نیروها دانست.

انتهای پیام
captcha