بسیجيان تا مهار كامل كرونا در كنار مدافعان سلامت هستند
کد خبر: 3945957
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

بسیجيان تا مهار كامل كرونا در كنار مدافعان سلامت هستند

معاون عملیاتی سپاه فجر فارس با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با مشاركت بسیجیان به‌منظور كمك به مدافعان سلامت در ایام شیوع كرونا، تأكید كرد: نیروهای بسیج و سپاه، با تمام قوا و تا مهار کامل بیماری کووید۱۹ با کارکنان حوزه سلامت همراهی می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا رجبی، معاون عملیاتی سپاه فجر استان فارس امروز، 16 دی‌ماه در دیدار با مركز بهداشت شهدای والفجر گفت: به دلیل آنکه برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹ به شیوه محله و خانواده‌محور مزین به نام سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینكه نیروهای بسیج و سپاه، با تمام قوا و تا مهار کامل بیماری کووید۱۹ با کارکنان حوزه سلامت همراهی می‌کنند، بر آموزش همگانی راه‌‌های شیوع و شیوه ‌های پیشگیری از کرونا به‌صورت محله‌‌محور با استفاده از توانمندی نیروهای بسیج با محوریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید كرد.

رجبی با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت گفت: فعالیت‌های مرکز بهداشت شهدای والفجر در زمینه مبارزه با کروناویروس ستودنی و نشان‌دهنده تلاش مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت در این زمینه است.

احمد رضازاده، رئیس مركز بهداشت شهدای والفجر شیراز نیز در این دیدار بیان كرد: حماسه‌آفرینی‌‌ها و فداکاری‌‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران پُر برکت انقلاب اسلامی، حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات مشترک مرکز بهداشت و بسیج، اضافه کرد: بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان نقش مؤثری در اجرای برنامه‌‌های مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹ به شیوه محله و خانواده‌محور داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha