طراحی دیوارنگاره شهید سلیمانی در تالار قرآن همدان
کد خبر: 3945886
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

طراحی دیوارنگاره شهید سلیمانی در تالار قرآن همدان

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان از اجرای دیوارنگاره چهره حاج قاسم سلیمانی در تالار قرآن همدان خبر داد.

ارسالی ///// طراحی دیوارنگاره حاج قاسم در تالار قرآن همدانرسول کرمی، مسئول بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مقدمات لازم برای اجرای نقاشی دو بعدی حاج قاسم سلیمانی در محل تالار قرآن همدان انجام شده و انجمن‌های مختلف نیز در حال پیگیری برای اجرای این کار شاخص هستند.

وی ادامه داد: برای اجرای این دیوارنگاره بیش از 10 میلیون تومان هزینه لازم است که در ابعاد 6 در 9 متر در محل تالار قرآن اجرایی خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان استان با اشاره به اجرای عصر شعر خاطره به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: در مجموع بیش از 50 نفر از شعرای استان در رسای سردار شعر سروده‌اند که آثار 13 نفر از این شعرا به‌عنوان اشعار برتر انتخاب شد و در یک برنامه پخش زنده از رادیو اشعار خود را به سردار دل‌ها تقدیم کردند.

وی از برگزاری مسابقه «صدای مقاومت» با همکاری مؤسسه شهید مدنی و کانون اسلامی بانوان خبر داد و گفت: برای شرکت در این مسابقه عموم مردم می‌توانند آثار صوتی و جملات ناب خود را در زمینه مقاومت ضبط کرده و به کانال کانون اسلامی به آدرس @kanoon_khaharan در تلگرام و ایتا ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38278149 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha