برگزاری یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نیر
کد خبر: 3945623
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

برگزاری یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نیر

یادواره شهدا با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نیر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نیربه گزارش ایکنا از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، یادواره شهدا با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام احد احدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نیر، ۱۵ دی ماه، در این مراسم اظهار کرد: مقام و منزلت شهدای هشت سال دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است و ما نباید یاد و خاطره شهدای والامقام را فراموش کنیم.

وی با اشاره به این که ادامه راه شهدای والامقام برای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی اولویت اساسی است بیان کرد: در حال حاضر شهدای کشورمان با پیروی از سفارش امام راحل و مقام معظم رهبری پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی را محقق کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نیر، ادامه داد: یاد و خاطرات شهدای والامقام کشورمان فراموش نشدنی است و شهدایی همچون حاج قاسم‌ها نگهدار مکتب ایمان و اخلاص هستند و وظیفه و رسالت ما نیز ادامه این هدف است.

احدی تصریح کرد: بستن عهد و میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام کشورمان عزت و سربلندی کشورمان را به دنبال دارد و در این زمینه ادای احترام به مقام شاخص شهیدان نباید به هیچ عنوان فراموش شود بلکه باید با ادامه راه شهیدان راه آنان را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی سرباز ولایت بود و با آرزوی شهادت تا آخرین لحظه از ناموس و کیان اسلامی دفاع کرد و بر همگان ثابت کرد که اخلاص و نیت خالصانه برای دیده شدن و فراموش نشدن نیاز نیست، بلکه باید با کار و عمل درست ابدی شد.

انتهای پیام
captcha